Betaal met iDeal. Voor 15.00 uur besteld? De volgende dag in huis!

Verzend- en retourinformatie

Verzendkosten en gratis verzending

Bestellingen naar Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk boven de €100,- worden gratis verzonden.
Bij zendingen onder de €100,- worden wel verzendkosten in rekening gebracht. Momenteel zijn de verzendkosten binnen Nederland € 5,95 bij een bestelling tot €10,- en €4,95 bij bestellingen vanaf €10,- (zonder extra verzend opties). Wij updaten de verzendkosten regelmatig zodat u altijd de laagste prijs betaald.

Verzending na betaling

Alle bestellingen die zijn geplaatst en betaald voor 14:00 uur worden dezelfde werkdag verzonden. Bestellingen waarvan de betaling later binnenkomt, worden de eerstvolgende werkdag verstuurd.

Levertijden

  • PostNL
  • Standaard 1-2 dagen (ook op zaterdag geleverd) binnen Nederland

Pakketten worden in het algemeen de volgende werkdag geleverd. Met u traceercode kunt u het pakket volgen en de exacte afleverdag bekijken.

Zelf uw bezorgtijd of -plaats kiezen (Alleen binnen Nederland)

Komt de bezorging niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen. U ziet de mogelijkheden voor het wijzigen van de bezorging in de Track & Trace omgeving.

U kunt kiezen voor:

  • bezorging op een ander moment (overdag of ’s avonds)
  • bezorging bij uw dichtstbijzijnde PostNL-locatie

Zodra PostNL uw pakket heeft ontvangen (meestal in de avond), kunt u uw keus aan ons doorgeven. Dit kan tot uiterlijk 6.00 uur ’s ochtends op de dag van bezorging.

Bezorger gemist?

Als u niet thuis bent probeert de PostNL bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor u achter. PostNL komt standaard de volgende werkdag nogmaals langs met uw pakket. U kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. U kunt uw keus tot 22.00 uur aan PostNL doorgeven.

Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaard PostNL het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt.

 

 

Foutieve NAW gegevens

Mocht u een fout hebben gemaakt bij het invullen van uw NAW-gegevens en uw bestelling is nog niet verzonden, neem dan direct klantenservice met ons op. Dit kan telefonisch of via email.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor het onjuist invullen van of foutieve NAW-gegevens (Naam, adres, woonplaats, toevoegsels bij huisnummers) waardoor bestellingen niet op het juiste adres afgeleverd kunnen worden.
Voor een bestelling die retour komt door het,door U verkeerd invullen van het adres zullen opnieuw verzendkosten worden gevraagd voor verzending.

Retourinformatie

U hebt wettelijk recht op 14 dagen bedenktijd. Mocht u zich binnen dit termijn bedenken, dan kunt u de bestelling onder deze voorwaarden aan ons retour zenden nadat u contact met ons hebt opgenomen en u van ons een akkoord hebt gekregen.

Kosten retourzending zijn voor uw rekening. Om gemakkelijk uw bestelling terug te sturen kunt u van ons een retourlabel krijgen. Stuur even een mailtje en wij maken een retourzending voor u aan.  Print de label, plak op de doos en breng het pakket naar een Postnl punt bij u in de buurt.

U krijgt na inspectie en goedkeuring van de retour gezonden artikelen binnen 14 dagen uw aankoopbedrag en de kosten van de heenzending die wij in rekening hebben gebracht teruggestort op uw bankrekening.

De producten en verpakking moeten in nieuwstaat zijn. Dit betekend ongebruikt, compleet, onbeschadigd en in originele verpakking. Alleen dan kunnen wij restitutie verlenen.

De voorwaarden met betrekking tot het retourneren en herroepingsrecht kunt u lezen in de algemene voorwaarden.

Retourkosten

Kosten retouren: gelijk aan betaalde verzendkosten

Maakt u gebruik van het door ons verstuurde retourlabel dan zijn de kosten gelijk aan de initiële verzendkosten die u heeft betaald. Deze kosten kunt u door middel van IDeal direct betalen aan onze verzender. waarna u het retourlabel kan printen. Plak deze op de doos en breng het pakket naar een Postnl punt bij u in de buurt.

Maakt u geen gebruik van het door ons gezonden retourlabel om het pakket terug te sturen. Dan bent u zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Wij adviseren de retourzending aangetekend naar ons op te sturen. Alle gemaakte kosten zijn voor u rekening.

Omruilen producten

Bij het omruilen van producten betaald u de retourkosten, deze zijn het zelfde (of lager) als de normale verzendkosten. Neem contact met ons op dan sturen wij u een retourlabel. Deze kunt u direct betalen door middel van IDeal. Print het retourlabel, plak deze op de doos en breng het pakket naar een Postnl punt bij u in de buurt.

Wij sturen u kosteloos de nieuwe producten op zodra wij de oude retour hebben ontvangen. Is er een prijsverschil met de oude/nieuwe producten dan worden die verrekent op de nieuwe factuur. U kunt deze voldoen met een door u gekozen betaalmethode of in het geval van een terugbetaling storten wij het bedrag terug op uw bankrekening.

Uitgesloten van retour

Producten kunnen niet retour worden gedaan wanneer één van de volgende punten van toepassing is:

  1. Beschadigingen;
  2. Onvolledig aantallen;
  3. Gebruikte goederen.

Retourformulier

Wordt aangewerkt. Stuur ons even een mailtje: info{a}jaff-jaff.com dat u wilt retourneren.

Momenteel kunt u voldoen door een notitie aan het pakket toe te voegen. Bestelnummer, naam en rede retour.

Wanneer u de zending aan ons retour stuurt, dient u een volledig ingevuld retourformulier in de doos mee te zenden. Deze kunt u hier downloaden.