Betaal met iDeal. Voor 14.00 uur besteld? De volgende dag in huis!

Veelgestelde vragen

Bestellen

“Hoe kan ik bij jullie bestellen?”
Het bestelproces wordt u hier uitgelegd. Maar in het kort. Kies een product uit en voeg toe aan winkelmand. Daarna kunt u de bestelling bevestigen en betalen.

“Kan ik de bestelling komen afhalen ?”
Gezellig! Laat het ons even weten wanneer u langs komt dan zorgen wij dat de bestelling voor u klaar staat.  Op werkdagen zijn wij tussen 10:00 – 16:00 uur zijn wij aanwezig.  Ons bezoek adres is: Zamenhofstraat 150, unit 112. 1022 AG Amsterdam

Betalen

“Hoe kan ik betalen?”
U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

  • iDeal
  • Bankoverschrijving
  • Paypal
  • Creditcard
  • Bitcoin
  • Contant
  • Pin

Betalingen worden uitgevoerd via onze betaalprovider Mollie B.V. Lees meer op de betaalinformatie pagina

Verzenden

“Van waar wordt het product verzonden?”
Uw reageerbuis bestelling wordt verzonden vanuit Amsterdam, Nederland.

“Hoe kan ik mijn pakket volgen?”
U kunt uw pakket volgen met uw trackingcode. Deze krijgt u per email toegezonden op de dag dat uw bestelling wordt verzonden.
Geen email ontvangen? Neem contact op met de klantenservice.

“Wanneer wordt mijn pakket geleverd?”
Doorgaans wordt na verzending uw pakket de eerstvolgende werkdag op uw afleveradres aangeboden.
PostNL levert ook op zaterdag.

“Hoe worden de reageerbuizen verpakt?”
Wij verpakken uw bestelling zo goed mogelijk. Reageerbuizen ,zowel plastic als glas, worden verpakt in beschermende folie en de doos opgevuld met pakpapier.
De doos wordt gemarkeerd als breekbaar als wij het nodig achten.

“Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?”
Onze verzendkosten verschillen per pakket. Hoe hoger uw order waarde des te lager de verzendkosten. Vanaf €100,- betaald u binnen Nederland geen verzendkosten (bij een normale pakjes verzending) . Gemiddeld zijn de verzendkosten tussen de €4.95- €5,95. Hopelijk binnenkort lager!

 

Wijzigingen en Retour

“Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?”
Wanneer je een bestelling hebt gedaan, maar uw gegevens kloppen niet, neem dan direct contact op met de klantenservice.
Mocht u een account bij ons hebben, dan kunt u inloggen en aldaar de gegevens wijzigen.

“Ik heb mijn adres verkeerd opgegeven, hoe kan ik dit veranderen?”

Wanneer bestelling eenmaal is geplaatst kunt u deze niet meer wijzigen. De klantenservice kan dit wel voor u doen, dus neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

Let op: wanneer deze bestelling reeds verzonden is kunnen wij het niet terugroepen. Pas wanneer het pakket aan ons retour komt kunnen wij de gegevens wijzigen. Wij zullen het pakket dan opnieuw versturen nadat de verzendkosten opnieuw zijn betaald.

NB.: Wanneer u bij de eerste zending geen verzendkosten hoefde te betalen, zullen wij deze ditmaal wel in rekening brengen.

  • Indien u alleen uw adres wilt wijzigen nadat u bent verhuisd zonder dat u een nieuwe bestelling heeft geplaatst, kunt u gewoon de gegevens wijzigen in uw account.

“Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?”

Indien uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u contact opnemen met de klantenservice om uw bestelling te wijzigen.

Mocht uw bestelling reeds zijn verzonden, dan kunt u bij de levering van uw bestelling het pakket weigeren. Deze wordt dan aan ons retour gezonden.

Indien u de zending in uw bezit heeft en retour wilt zenden, lees dan meer hierover bij verzenden en retourneren.

“Ik wil mijn bestelling terugsturen hoe doe ik dat?”
Bent u niet helemaal tevreden over uw bestelling of wilt u de zending niet om andere redenen, dan heeft u wettelijk het recht om uw bestelling binnen 14 dagen aan ons retour te zenden. Hier zijn echter wel regels en uitzonderingen op van kracht. Om uw bestelling retour te zenden en/of meer te lezen over de procedure dan verwijzen wij u naar verzenden en retourneren op onze website.

“Ik wil mijn bestelling omruilen hoe doe ik dat?”

Omruilen? Ja,Natuurlijk kan dat! Bel ons of stuur ons even een mailtje dat je,je bestelling wil omruilen en welke producten je dan wel wilt hebben. Is er een prijsverschil dan verrekenen we dat. De retourkosten zijn voor jou, wij sturen je de nieuwe producten voor nop. Zodra we je oude bestelling terug hebben gekregen. Lees meer over omruilen op de pagina verzenden en retourneren

Klachten

“Ik heb een klacht”
Dat vinden wij spijtig om te horen. Neemt u alstublieft contact met onze klantenservice. Wij beantwoorden uw vraag direct op werkdagen.

“Ik heb niet alle producten ontvangen.”
Onze excuses! Neemt u even contact op met de klantenservice dan sturen wij u de missende producten zo snel mogelijk naar u op.

“Ik heb mijn pakket niet ontvangen”
Heeft u het pakket getraceerd bij postnl met uw door ons ontvangen trackingcode? Wellicht dat uw pakket bij de buren is geleverd of ligt het op een postkantoor. Mochten er vragen blijven over uw pakket, neemt u dan contact op met de klantenservice.

 

Overige vragen

“Ik heb een winkel, hebben jullie ook een groothandel?”
Jazeker. Neemt u contact op met onze klantenservice om te zien wat wij voor elkaar kunnen betekenen.

“Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?”
Al uw gegevens worden tijdelijk op een beveiligde server opgeslagen. Uw gegevens worden niet verstrekt aan derden behalve de wet dit voorschrijft.

Product informatie

“Zijn de reageerbuizen geschikt voor mijn café en of restaurant?”
Onze reageerbuizen kunnen voor allerlei doeleinde worden gebruikt. Ze zijn geschikt voor de horeca. Restaurants gebruiken ze voor het aanbieden van starters en zelfs voor het verspreiden van geur.

Cafe’s gebruiken de reageerbuizen wel als shot glazen. Kies voor een hoogwaardige reageerbuis als u ze wil hergebruiken of voor de plastic buisjes voor eenmalig gebruik. Ook leuk op een feestje!

Voor andere vragen en opmerking kunt u contact opnemen met onze klantenservice.